هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هواشناسی(اگر برخی از نقشه ها قابل مشاهده نبود برای مشاهده و به روز شده آنها صفحه را رفرش کنید)
هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هواشناسی(اگر برخی از نقشه ها قابل مشاهده نبود برای مشاهده و به روز شده آنها صفحه را رفرش کنید)

رادار بارشی غرب

رادار بارش سطحی دقایق گذشته از رادار غرب کشور بر حسب میلمیتر بر ساعت

  • جهت مشاهده سایر محصولات این رادار به ادامه مطلب بروید  

 بارش تجمعی 24 ساعت گذشته (PAC)



ردیابی هسته توفان  (CTR)


درصد احتمال بارش تگرگ(ZHAIL)


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 30 مهر 1395 ساعت 21:24

سلام داداش سیستم بارش زایی که از 3 ابان دوشنبه وارد کشور میشه ایا برای شهر کاشان و استان اصفهان هم بارش خواهد داشت یا خیر کاهش محسوس دما هم برای کاشان خواهد داشت یا خیر با تشکر.

سلام.ابری تا نیمه ابری میشه احتمال بارشم هست.مثل بیشتر جاها کاهش دما هم دارید

حسین سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 12:26

سلام داداش ایا شهر کاشان از نیمه ی دوم اذر 95 تا پایان نوروز 96 بارش های خوبی خواهد داشت که کم و کاستی ها را تا حدی جبران کند یا خیر با تشکر.

سلام.امسال زمستونی نرمال تا کمی بیشتر از نرمال داریم.احتمالا بارش های کاشانم خوب باشه.ولی کم و کاستی ها زیاد جبران نمیشن

حسین دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 07:17

با سلام
به تازگی پیش بینی سایت Accuweather برای زمستان امسال منتشر شده است . در این پیش بینی وجود لانینای ضعیف و گرم بودن آبهای شرقی اقیانوس هند را از عوامل تاثیر گذار بر روی شرایط بارشی آسیا بیان کرده است و نتیجه گیری کرده است امسال شرایط طوفانی کمتری نسبت به پارسال خواهیم داشت و بارشهای سنگین تنها برای جنوب شرق آسیا ( مالزی ، فیلیپین و..)اتفاق خواهد افتاد و بارشهای منطقه غرب آسیا و از جمله کشور ما وضعیت مطلوبی ندارد و شروع بارشها را از اواسط زمستان تخمین زده است . سوال اینجاست که آیا میتوان با این دو فاکتور و در این زمان ( مهرماه ) به این پیش بینی اعتماد کرد و آیا میتوان نتیجه گرفت سال آبی بدی در پیش رو داریم ؟

با سلام.هنوز اون پیش بینی Accuweather نمی تونه بگه امسال زمستون وضع بارشی خوب یا بدی داره اما میتونه یه پیش آگاهی واسه ما باشه.احتمال تغییر آن و انتشاریه پیشبینی جدید هم وجود داره.آذرماه بارشمون خوبه دی ماه کمی کتر میشه ولی از بهمن ماه بارش ها دوباره تقویت خواهند شد ونظرشخصی بنده و برخی از کارشناسان کاربلدتر اینه که امسال سال بارشی نرمالی داریم.درهرصورت بایذ منتظر باشیم و ببینیم شرایط ها چگونه تغییر میکنند.موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.