هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هواشناسی(اگر برخی از نقشه ها قابل مشاهده نبود برای مشاهده و به روز شده آنها صفحه را رفرش کنید)
هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هوای کوهدشت و نقشه های اتوآپدیت هواشناسی

هواشناسی(اگر برخی از نقشه ها قابل مشاهده نبود برای مشاهده و به روز شده آنها صفحه را رفرش کنید)

رادار بارشی غرب

رادار بارش سطحی دقایق گذشته از رادار غرب کشور بر حسب میلمیتر بر ساعت

  • جهت مشاهده سایر محصولات این رادار به ادامه مطلب بروید 
ادامه مطلب ...

هوای روزهای تاسوعا و عاشورا در کوهدشت

با سلام و عرض تسلیت به شما دوستان عزیز.فردا که  روز تاسوعا است هوا تو صبح صاف تا کمی ابریه ولی تو ساعات بعدازظهر افزایش ابر داریم و ممکنه هوای شهر کوهدشت نیمه ابری بشه.وزش باد تو بعدازظهر دوراز انتظار نیست..تو روز عاشورا صبح هوا نیمه ابری تا ابریه و از ساعات ظهر به بعد کمی به پوشش ابرها افزوده میشه اما هیچ گونه باشی رخ نمیده.وزش باد پاییزی هم تو این روز دورازانتظار نیست.

وضع هوای ایام عزاداری

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت بازدیدکننگان محترم. بر اساس جدیدترین پیشبینی ها هوای غرب کشور و شهر کوهدشت در روزها و شب های عزاداری ماه محرم صاف و آفتابی خواهد بود.در این بازه زمانی در برخی از ساعات بعدازظهر احتمال رشد جزیی ابر اونم در حد کمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد دورازانتظار نخواهد بود

آپدیت جدید مجموع بارش10روزه مدلtropicaltidbits

اطلاعیه شماره 69 جمعه مورخ 95/07/09

نقشه های پیش یابی بیانگر شروع فعالیت سامانه بارشی ازامروزدر کشور می باشد، ازاینرو درسواحل دریای خزر، بویژه در غرب دریا، بارش باران گاهی وزش باد پیش بینی می شود که در روز شنبه نیز با شدت کمتری دراستان های گیلان ومازندران ادامه خواهد داشت. روز شنبه دراستانهای واقع در زاگرس مرکزی و ارتفاعات غرب کشور نیز رگبار پراکنده باران گاهی با رعد برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود، این وضعیت روز یکشنبه  نیز دربخش هایی از زاگرس مرکزی، دامنه های جنوب البرز و نواحی مرکزی کشور نیز رخ خواهدداد. امروز و روز شنبه در جنوب غرب و بخشهایی ازغرب وجنوب کشور پدیده گرد وخاک سبب کاهش دیدافقی وکیفیت هوا خواهد شد. از بعد از ظهر روز شنبه وطی روز یک شنبه در شرق وشمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گرد وخاک همراه بوده و در منطقه زابل به صورت طوفان وگرد وخاک خواهد بود. براین اساس وضع هوای مناطق متاثر از این سامانه به شرح زیر پیش بینی می شود:
جمعه 1395/07/09: بارش باران در گیلان، اردبیل و غرب مازندران واحتمال  آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در گیلان و احتمال بارش خفیف برف در ارتفاعات اردبیل ومه آلود شدن جاده های کوهستانی در این مناطق.
شنبه 1395/07/10: رگبار پراکنده باران گاهی با رعد برق و وزش باد شدید موقتی در استانهای چهار محال وبختیاری، غرب لرستان، نیمه جنوبی همدان، شرق وشمال هرمزگان و بارش باران در گیلان، مازندران
یک شنبه 1395/07/11: رگبار پراکنده باران گاهی با رعد برق و وزش باد شدید موقتی در استانهای چهار محال وبختیاری، مرکزی، اصفهان،جنوب تهران، قم، جنوب غرب سمنان، شرق وشمال هرمزگان و جنوب سیستان وبلوچستان
 از این رو توصیه می شود و با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، اقدامات ایمنی لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

دمای زیر نرمال غرب برای روزهای آینده

با سلام و وقت بخیر خدمت شما سروران گرامیامروز دومین روز مهرماه رو پشت سر گذاشتیم و دمای کمتراز نرمال حسابی حالت پاییزی به برخی مناطق کشور از جمله غرب و استان لرستان و شهرکوهدشت داده.تو روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه به ترتیب 3-4 و 5مهر دمای هوا تو منطقه غرب کمتراز نرمال سالانه خودشه.طبق نقشه های زیر که دقت پیشبینیشون در حد متوسطه دمای هوای سه روز آینده رو مرور میکنم :

دماهای بیشینه و کمینه شنبه95/7/3


دمای کمینه و بیشینه یکشنبه7/4



دماهای کمینه و بیشینه دوشنبه:


ناهنجاری دمای روزهای آینده: